Kotimaiset peltilistat mittatilaustyönä

Peltilistat viimeistelevät rakennuksen ulkonäön ja suojaavat sadeveden pääsyn rakenteisiin. Peltisepänliike Nykäsen valikoimassa on peltilistoja katoille, oville ja ikkunoille. Osan peltilistoista valmistamme asiakkaan omilla mitoilla. Harjapeltejä ja päätypeltejä meillä on aina valmiina varastossa.

Korkealaatuiset peltilistat kattoihin, oviin ja ikkunoihin

Valikoimassamme on erilaisia peltilistoja, joilla voit viimeistellä ja suojata rakennuksesi katon, ovet ja ikkunat.

Tuotteet valmistetaan kestävästä ja korkealaatuisesta teräksestä. Yksilöllisen lopputuloksen saamiseksi tarjoamme peltilistoja erilaisilla pinnoitevaihtoehdoilla, kuten polyesteri, Purex, Pural ja Pural BT (matta).

Peltisepänliike Nykänen tarjoaa kattavasti erilaisia peltilistoja kokonaispakettina sekä yksittäisinä tuotteina. Jos tarvitset apua sopivien peltituotteiden valintaan, älä epäröi ottaa yhteyttä!

Peltituotteiden asentaminen jää ostajan vastuulle.

Voit katsoa värivaihtoehtomme värikartasta. Yliviivatut värit ovat varastovärejämme. Katso värikarttaa tästä.

Alta näet korkealaatuiset peltilistamme.

Harjapelti malli 1

Harjapelti malli 2

Harjapelti malli 3

Harjapelti lukkosaumakatolle

Harjapelti

Harjapelti asennetaan katon harjalle. Se tiivistää katon harjan ja estää sadeveden pääsyn katon rakenteisiin. Valikoimaan kuuluu kaksi eri harjapeltimallia. Harjapeltimme ovat varastotuotteita. Saatavana 10 eri värissä.

Päätypelti

Päätypelti viimeistelee rakennuksen päätyräystään ja estää sadeveden pääsyn rakenteisiin. Valikoimaan kuuluu kaksi standardimittaista mallia, joista toinen on tarkoitettu valmistamaamme lukkosaumakattoon. Päätypeltimme ovat varastotuotteita. Saatavana 10 eri värissä.

Katkaisulista

Katkaisulista suojaa rakennuksen seinärakennetta sadevedeltä. Se asennetaan yleensä kahden eri ulkoverhouksen väliin. Katkaisulistat ovat mittatilaustuotteita. Saatavana 10 eri värissä.

Jiiripelti lukkosaumakatolle

Jiiripelti

Jiiripelti ohjaa sadeveden pois katolta esimerkiksi savupiipun juurelta. Jiiripellit ovat mittatilaustuotteita. Saatavana 10 eri värissä.

Kynnyspelti

Kynnyspelti suojaa oviaukon kynnystä kosteudelta, sadevedeltä ja kulutukselta. Kynnyspellit ovat mittatilaustuotteita.

Piipunpelti

Piipunpelti suojaa savupiipun alaosaa ja katon rakenteita sadevedeltä ja kosteudelta. Piipunpellit ovat mittatilaustuotteita. Saatavana 10 eri värissä.

Ikkunapelti

Ikkunapelti on ikkunan alaosaan asennettava suoja, joka ehkäisee sadeveden ja kosteuden pääsyn rakenteisiin. Ikkunapellit ovat mittatilaustuotteita.

Peltilistat toimitettuna suoraan kotiovellesi

Peltilistamme tulevat tuotteesta riippuen tilaustuotteena tytäryhtiöltämme Voltin Peltikeskuksesta tai valmistamme tuotteen itse omissa tiloissamme.

Tuomme tilauksesi sovitusti haluamaasi paikkaan tai voit noutaa tilauksesi varastoltamme haluamanasi ajankohtana. Toimitamme tilauksia korkeintaan 200 km päähän toimipisteeltämme Vetelistä, Keski-Pohjanmaalta.

Peltilistamme sopivat teollisuuskohteisiin, yrityksille, kerros- ja rivitaloille sekä omakotitaloihin. Olitpa yksityishenkilö, yrittäjä tai rakennuttaja, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä!

Ota yhteyttä!

Haluatko tarjouksen peltilistatuotteistamme? Tai mietitkö, millainen peltilista sopisi parhaiten kohteeseen? Lähetä viesti yhteydenottolomakkeen kautta. Otamme sinuun yhteyttä seuraavana arkipäivänä.

PELTISEPÄNLIIKE NYKÄNEN OY
info@psl-nykanen.fi
Yritys*

Etunimi*