Peltikatteet haluttujen mittojen mukaan

Peltisepänliike Nykäseltä saat kaiken, mitä tarvitset pitkäikäisen, kestävän ja tyylikkään peltikaton rakentamiseen. Meiltä saat peltikatteet nopeasti, sillä osa tuotteista on valmiina varastossa ja räätälöidyt tuotteet saat nopealla aikataululla. Laadukkaista materiaaleista valmistetut peltikatteet nopeasti suoraan kohteeseesi!

Laadukkaat peltikatteet asiakkaan mittojen mukaan

Peltikatteemme sopivat kaikenlaisiin kattomalleihin ja kaltevuuksiin. Kaikki peltikatteet valmistetaan markkinoiden laadukkaimmista teräsmateriaaleista. Osalla tuotteistamme on jopa 30 vuoden takuu.

Peltisepänliike Nykäsen peltikatteiden valikoimaan kuuluu:

Lukkosaumakattojen valmistaminen asiakkaan mittojen mukaan on erityisosaamistamme.

Osa tuotteista on saatavana standardikoossa ja asiakkaan omilla mitoilla. Oman tuotantomme ansiosta pystymme toteuttamaan sinulle räätälöityjä peltikatteita ohutmetallilevystä nopealla aikataululla.

Peltikatteet täsmällisesti kohteeseen

Osa peltikatteistamme valmistetaan SSAB:n ensiluokkaisesta teräksestä. Yksilöllisen lopputuloksen saamiseksi peltikatteemme on saatavana eri pinnoitevaihtoehdoilla kuten polyesteri, Purex, Pural ja Pural BT matta. Kaikilla pinnoitevaihtoehdoilla on omat hyötynsä ja käyttötarkoituksensa.

Voit katsoa värivaihtoehtomme värikartasta. Yliviivatut värit ovat varastovärejämme. Katso värikarttaa tästä.

Osa peltikatteista on aina varastossa valmiina, joten saat tilauksesi vaikka heti mukaan. Pystymme valmistamaan tuotteita myös varastoon odottamaan, jos et pysty heti noutamaan tuotteita.

Voit halutessasi noutaa tilauksesi toimipaikastamme tai voimme toimittaa ja purkaa tilauksesi haluamaasi paikkaan. Toimitamme tuotteet korkeintaan 200 km päähän toimipisteeltämme. Toimipisteemme sijaitsee Vetelissä, Keski-Pohjanmaalla.

Valmistamme ja myymme peltikatteita yrityksille ja yksityishenkilöille. Peltikatteet on saatavana sekä kokonaispakettina että yksittäisinä tuotteina.

Ota yhteyttä!

Haluatko tarjouksen peltikatteista? Tai haluatko kysyä lisää tuotteen räätälöinnistä? Lähetä viesti yhteydenottolomakkeen kautta. Otamme sinuun yhteyttä seuraavana arkipäivänä.

PELTISEPÄNLIIKE NYKÄNEN OY
info@psl-nykanen.fi
Yritys*

Etunimi*