Ilmanvaihtourakoinnit yksilöllisillä ratkaisuilla

Ilmanvaihtourakoinnissa suunnittelemme ja asennamme tilaan toimivan ilmanvaihtojärjestelmän, joka on mitoitettu oikein rakennuksen tarpeisiin. Toimivan ilmanvaihdon ansiosta sisäilma pysyy aina raikkaana ja on tärkeä osa rakennusten elinkaarta.

Valitsemalla Peltisepänliike Nykäsen saat toimintavarman ilmanvaihtojärjestelmän, joka on toteutettu täsmällisesti ja huolellisesti laadukkaista tuotteista.

Ilmanvaihtourakointia vaivattomasti avaimet käteen -ratkaisulla

Peltisepänliike Nykänen auttaa sinua toteuttamaan toimivan ja energiatehokkaan ilmanvaihtojärjestelmän sekä uudisrakennuksiin että saneerauskohteisiin.
Toteutamme ilmanvaihtourakat useimmiten KVR-urakkamuotona (ts. kokonaisvastuurakentaminen), joka on vaivaton avaimet käteen -toimitus. KVR-urakkamuoto vähentää sinulta hallinnollisen kuorman määrää ja voit keskittyä oman liiketoiminnan pyörittämiseen.

Lisäksi palveluihimme kuuluu LVIA-projektijohtaminen, joka keskittyy LVIA-järjestelmän suunnittelun ohjaamiseen. Autamme asiakasta LVIA-suunnitelman läpikäynnissä ja suunnitelman optimoinnissa mahdollisimman tarkaksi. Projektinjohtopalvelulla hallitset tehokkaasti käytössäsi olevia resursseja koko hankkeen ajan.

Pyrimme vastaamaan asiakkaan tarpeisiin ja kykenemme toimimaan kaikilla urakkamuodoilla.

Pyydä tarjous

Omatuotantomme takaa sinulle täsmällisen ja tehokkaan IV-urakkapalvelun

Peltisepänliike Nykäsellä on 60 vuoden kokemus erilaisista vaativista ilmavaihtourakoinneista. Työskentelemme kohteessa aina yksilöllisesti asiakkaan ja kohteen tarpeiden mukaan.

Valmistamme omissa tuotantotiloissamme Keski-Pohjanmaalla sertifioituja ilmavaihtokanaviston osia sekä tarvittaessa räätälöimme IV-osia kohteeseen sopivaksi.

Pyrimme osien harkitulla esivalmistamisella ja fiksuilla rahtikuljetuksilla säästämään CO2-päästöjä.

Omatuotantomme ansiosta toteutamme ilmanvaihtourakat tehokkaasti, koska osien ja tuotteiden toimitusketjusta puuttuu välikäsiä. Siksi projektinhallintamme on poikkeuksellisen hyvä. Pystymme aikatauluttamaan urakat tarkasti ja tekemään työt huolellisesti ja ripeästi.

Meille laadukas työnjälki on tärkeää. Siksi valmistamamme IV-osat ovat NyDuct ja Eurofins-sertifioituja ja ovat puhtausluokaltaan M1.

Kenelle?

• TEOLLISUUDEN TOIMIJAT